BE PHARMACY PUCHONG PERDANA

Kepada anda yang memang tercari-cari herba terbaik seperti Episor ni, anda boleh je terus ke Be Pharmacy Puchong Perdana. Bagi anda yang berada di sekitar Lembah Klang, anda boleh google atau waze lokasi farmasi ini dengan taip BE PHARMACY. Di sini anda boleh dapat khidmat consultation percuma dari team farmasi. Senarai lokasi cawangan Be Pharmacy: …

Continue Reading

Badan Cepat Lesu: Punca dan tanda

Bila badan anda cepat rasa letih, lesu itu petanda kecerdasan badan anda menurun. Duduk terlalu lama dalam rumah sepanjang Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) ni pun boleh menjadikan seseorang itu cepat lesu badan. Lesu badan bukan bermaksud seseorang tu selalu rasa mengantuk atau rasa pening kepala. Badan yang tidak bertenaga akan menurunkan motivasi seseorang dan kita …

Continue Reading

Masalah Bahu Kaku

Masalah bahu kaku banyak terjadi kepada mereka yang berusia 30 tahun dan ke atas. Bila usia kita semakin meningkat, tahap kesihatan seseorang mulai merosot. Rasa lenguh dan sengal badan adalah antara situasi yang kerap dialami. Antara bahagian badan yang sering mengalami kesakitan adalah lutut dan bahu. Seperti puan Rokiah, 43 tahun, beliau mula rasai sakit …

Continue Reading
emorra episor herba sakit pinggang

Sakit Pinggang Mudarat Kesihatan Kerja

MESTI ramai antara kita biasa menghadapi masalah sakit pinggang. Mari kita semak apa punca dan kaedah rawatannya… Gejala Sakit Pinggang? Gejala lain selain daripada sakit belakang yang boleh menunjuk kepada sakit pinggang adalah: 1. Masalah tidur Sakit pinggang yang memancar ke bahagian kaki, paha, punggung dan juga ke perut 2. Tidak dapat membengkokkan badan 3. Tidak …

Continue Reading
Bahaya microsleep

MicroSleep: Bahaya Kalau Kita Tak Ambil Tahu

Pernah tak anda mengalami situasi; anda sedang memandu dan anda hilang tumpuan, atau mungkin anda terlelap. Apabila tersedar, kenderaan anda rapat dengan kereta hadapan, terhantuk stereng atau cermin tingkap kenderaan, atau mungkin anda dihon kerana memasuki lorong kenderaan sebelah? Jika anda pernah mengalaminya, keadaan itu dipanggil microsleep. Apa itu ‘microsleep’?Ia merujuk kepada satu episod tidur …

Continue Reading

Episor Kini Di Jual Di Farmasi Langkap

SIAPA TINGGAL DI LANGKAP PERAK? BACA NI! . . . . . . Yang tinggal di sekitar Jalan Kampar, Langkap Perak pasti tahu ada satu farmasi bumiputera yang bagi servis terbaik untuk pelanggan mereka. Bagi anda yang nak cari ubat-ubatan dan vitamin, ubatan herba dan tradisional, makanan kesihatan dan kosmetik, produk penjagaan bayi, alat bantuan …

Continue Reading

Apa Yang Boleh Dibantu Bila Anda Amalkan Herba Ni?

APA EPISOR NI BOLEH BANTU KESIHATAN KITA? Meh abam kongsikan apa yang telah berlaku pada ramai orang bila amalkan herba ni! BADAN JADI LEBIH BERTENAGA Bila kita ni dah meningkat usia, makin lama proses dalam badan kita menjadi perlahan. Akhirnya aktiviti fizikal kita jadi perlahan juga. Badan mula rasa sakit-sakit. Tidur tak lena. Nak pusing …

Continue Reading

Episor Kini Dijual Di BE Pharmacy

    Ramai customer yang nak sihat lutut, kaki, pinggang dan badan cari herba episor ni kat farmasi-farmasi. Buat pengetahuan semua, tak semua farmasi ada di jual. Hanya farmasi-farmasi terpilih sahaja. Kerana produk ni adalah produk yang terbaik dan banyak dicadangkan oleh doktor komplimentari. So kepada anda yang nak dapatkan herba episor ni, boleh beli …

Continue Reading
X