Farmasi Eureka Pharmacy Bangi

Ada ke kat Farmasi area Bangi jual ubat kuat? Eh siapa kata tak ada? Adaa…Tapi kat mana? Untuk anda lelaki yang ada masalah tenaga dalaman yang mana anda biasa ambil herba tongkat ali apakata anda cuba pula herba terbaik yang dicadangkan oleh ramai ahli farmasi dan doktor komplentari iaitu horny goat weed (Epimedium Sagittatum). Di …

Continue Reading
emorra episor

Firstcare Pharmacy Putra Heights Ada Jual Herba Emorra Episor

Petua Rawatan Sakit Pinggang Tanpa Ubat Generik Dan Tanpa Pembedahan Dengan Cara Mudah & Berkesan Banyak punca kenapa seseorang tu boleh sakit pinggang, sakit bahu, sakit belakang badan, sakit lutut, sakit kaki dan sakit tangan. Antaranya salah tidur, salah angkat barang dan kemalangan. Kesakitan tersebut akan sentiasa berulang-ulang pada bila-bila masa saja, sama ada pergerakan …

Continue Reading

Vena Varikos Pada Kaki. Apa Puncanya?

Pergerakan darah di dalam badan manusia adalah melalui dua saluran iaitu arteri atau saluran nadi yang mengalirkan darah dari jantung ke seluruh badan, dan vena (vein) atau pembuluh darah yang membawa darah dari seluruh badan balik ke jantung. Aliran darah di dalam arteri mempunyai tekanan kuat dan deras berdasarkan kekuatan degupan jantung seseorang. Manakala pengaliran darah di dalam vena adalah lebih lemah berdasarkan pergerakan otot-otot anggota badan dan juga …

Continue Reading

Tarikh Akhir Submit Order Online Sempena CNY

Kepada anda yang nak order produk EMORRA secara online, anda boleh membuat pembelian dan pembayaran selewat-lewatnya sebelum 30hb Januari 2019. Memandangkan perayaan Chinese New Year bulan Februari nanti, dijangka kesesakan pesanan dan penghantaran barang akan berlaku seminggu sebelum cuti perayaan. Jadi sila rancang pembelian anda hari ini! Untuk pembelian, sila klik link ini.

Continue Reading

Selamat Tahun Baru 2019

Kami di Emorra ingin mengucapkan selamat tahun baru 2019 kepada semua pengguna setia produk keluaran Emorra. Semoga tahun 2019 ini membawa lebih banyak manfaat dan kebaikan kepada semua yang mengamalkan produk-produk keluaran syarikat kami. Kami di Emorra komited untuk terus memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada semua pelanggan kami. Produk-produk kami boleh didapati di lebih 55 …

Continue Reading

5 Cara Untuk Kurangkan Sakit Belakang

Sakit belakang. Sesiapa sahaja boleh alaminya. Baik lelaki mahupun wanita. Semua berpotensi untuk mengalami sakit belakang. Menyusun waktu tidur adalah penyelesaian untuk menyembuhkan sakit belakang. Namun, ada cara lain yang boleh digunakan oleh pesakit supaya sakit belakang dapat hilang dengan kadar segera. 1 . Penggunaan ubat sakit belakang Bagi mereka yang dah tak tahan sangat …

Continue Reading

3 Sebab FirstCare Pharmacy Kena Serbu Dengan Pelanggan!

Berita baik buat semua pengguna dan bakal pengguna herba Emorra Episor. Herba Emorra Episor telah pun dijual di farmasi Firstcare. Bagi anda yang tinggal di lembah klang, kini anda boleh dapatkan herba terbaik ini di: 1. Firstcare Pharmacy Putra Heights, Subang Jaya 2. Firstcare Pharmacy Setia Alam 3. Firstcare Pharmacy Seksyen 16, Shah Alam 4. …

Continue Reading

Makan Nasi Berlebihan Boleh Bahayakan Kesihatan?

MACAM MANA NASI BOLEH MEMBAHAYAKAN TUBUH BADAN ANDA ? . Tahukah anda bahawa gula merupakan pembunuh utama rakyat Malaysia setakat ini? . Ini terjadi apabila kita mengambil terlalu banyak makanan bergula dan tinggi karbohidrat, ia akan meningkatkan paras gula dan hormon insulin di dalam darah. . Ramai yang anggap hanya makanan bergula sahaja yang boleh …

Continue Reading

Episor Kini Di Jual Di Farmasi Langkap

SIAPA TINGGAL DI LANGKAP PERAK? BACA NI! . . . . . . Yang tinggal di sekitar Jalan Kampar, Langkap Perak pasti tahu ada satu farmasi bumiputera yang bagi servis terbaik untuk pelanggan mereka. Bagi anda yang nak cari ubat-ubatan dan vitamin, ubatan herba dan tradisional, makanan kesihatan dan kosmetik, produk penjagaan bayi, alat bantuan …

Continue Reading

Apa Yang Boleh Dibantu Bila Anda Amalkan Herba Ni?

APA EPISOR NI BOLEH BANTU KESIHATAN KITA? Meh abam kongsikan apa yang telah berlaku pada ramai orang bila amalkan herba ni! BADAN JADI LEBIH BERTENAGA Bila kita ni dah meningkat usia, makin lama proses dalam badan kita menjadi perlahan. Akhirnya aktiviti fizikal kita jadi perlahan juga. Badan mula rasa sakit-sakit. Tidur tak lena. Nak pusing …

Continue Reading
X